Thursday 27 October 2011

Assalamualaikum!

assalamualaikum again. *da tahu korang x jawab, sbb tu bg 2 kali.* hehe

dah lama gile x menaip. memang hidup tersangat lah buzy ngan exam. pagi petang siang malam mengadap buku. *tipu jer* hehe. alhamdulillah, exam pon da abes. tp x leh nak merdeka sangat. ada orang marah, dye cakap berpada2 laa nak merdeka pon. kalau dye x cakap macam tu, memang da satu kelantan daa aku pusing. haha. *yg penting, bukan pakwe aku yang cakap. aku single yer. perlu ke cakap? backspace backspace. 

erm, banyak sangat something happen yg boleh membahagiakan aku lepas exam ni. aku nak citer pon, aku x tahu nak citer macam mana. nanti next entry lah pulak. ngeh3!

muka sebelum exam. mata mengantuk. hehe

muka selepas exam. hehe.



✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...