Tuesday 9 August 2011

alhamdulillah~ akhirnya dapat jugak.

assalamualaikum!

eh3, apesal yang masing2 sibok duk update blog dapat BE ni? siyes jeles.

tapi kaannnnn,  aku pon dah dapat jugak laa BE ni. hahaha! *siyes aku tipu* grrr~ =='



act, aku dah dapat mende ni. nak tahu mende ape? klik sini. hehehe~ siyes gile happy dapat mende tu. tang tido tu x yah cakap laa, siyes lena! haha! *pehal lak aku tak abis2 sebut siyes nih?* siyes sengal! :P

kalau nak ikot, dah banyak sangat yang happen 2,3 ari ni. tapi aku malas nak update. banyak jugak laa kot bende aku nak share ngan korang. tapi sayang nya, aku sayang kan jari aku yang halus mulus macam iklan nescafe haluussss tu untuk menghapdate behlog neh. hihik~

derma daripada mr google

lusa bersamaan dengan 11 ogos iaitu hari khamis, puasa yang ke 11 telah ditetapkan dalam takdir qada qadar aku akan menduduki peperiksaan percubaan SMU, tu pon kalau aku masih bernafas dengan senang hati. hoho~ jom tengok sini sat.

dah tengok belum? haa, kalau ikot jadual aku kat situ, sepatutnya hari ni aku da abis hafaz surah al-mulk ngan yasin. alhamdulillah, memang aku dah ingat da pon. siyes penat gile duk hafaz. banyak lagi tu nak kena hafaz. act, exam ni laa menjadi satu faktor kenapa aku malas nak hapdet behlog ni. =='

penat ok mengadap buku =='
p/s : nak blogwalking pon x sempat sekarang ni. apatah lagi nak komen2 blog2 korang.
p/s II : nape aku rase aku punye entry kali ni agak nerd yer?

k, thnx for reading. (:

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...