Sunday, 17 July 2011

bermulalah buku baru kita semua.

assalamualaikum!

arini ari ahad. esok ari isnin. x sabar nak tengok episod last marimar ngan juvana. jom kita countdown sesama. hoho!

semalam iaitu hari sabtu 16 aribulan bersamaan 15 nisfu syaaban. haa, nak tanye korang semua neh. baca taakk yasin 3 kali semalam haa? apeee? x baceeee? nape x bace? *merah kee?* isk3, malang bebenor lah sape yang merah semalam. hihik~

kite diharuskan lah tuk bace yasin 3 kali tau. 1st yang kita baca tu untuk diampunkan dosa. 2nd pulak untuk diberi kesihatan yang baik. 3rd untuk mati dalam keadaan yang baik2. takkan lah kita nak mati masa kita buat benda jahat. ye dokk?

innalillah,
ok, masing2 pon dah tahu kan? semalam segala amalan kita dah diangkat naik oleh malaikat. sekarang ni dah bukak buku baru lah kita semua. insya-allah, buku baru ni kita penuhkan dengan amalan2 yang baik.

renung2kan dan selamat beramal! :D k, thnx for reading this entry. follow me yer. send msg kat shoutbox lau follow. (:

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

6 comments:

  1. lepas ni tunggu bulan ramadan pulak :)
    happy blogging yup :)

    ReplyDelete
  2. betol betol betol. bulan ramadan laa bulan kite boleh wat amal banyak2. :D
    k, thnx miszfazierra! happy blogging jugak. (:

    ReplyDelete
  3. awak , CBK promote awak suda ;) http://budakbajukurung.blogspot.com/2011/07/promote-blog-mereka-ini-cool.html

    by the way , buang word verification . senang orang nak komen ;) tegur saja ye .

    ReplyDelete
  4. thnx yer CBK.
    oh ye ke ade bende tu? camne nak buang? x pandai laa dear. hee~

    ReplyDelete
  5. aiiiiin ,,, dadop post bru kow ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...