Thursday 14 July 2011

lagi best wohoo hoo~ lagiiiii beeeest!

assalamualaikum!

sebelum tu, nak nyanyi lagu lagi best yg myvi punye tu. jom2, kita karotke bersama! dah sedia ngan mic masing2? readyyy gooo! *macam nak lumbe lari 500m pulokkk*

lagi best wohoo hoo~ lagi best ooo ooo~ lagi best hehek heekkk~ lagi best huhuk huukk~ lagi best hihii hiii~ lagi best wohoo hoo~ lagiii beesst! *aku paling suke  part yg pakcik tua tu*  best gilewwwww laa kaann lagu ni? aku suke giler. tengah duk khusyuk2 termengguk2 terkotak katik terkulat kulit depan laptop, then kuar lagu ni kat tv. konpem aku tinggalkan dulu keseronokan keasyikan keagungan laptop ni woh. sanggup tu, even masa tu duk tengah chat ngan mamat2 hensem. muahaha! aku sanggup pergi karotke lagu ni dulu. (tipu) baru sambung ngadap balik and tenung laptop ni cam tenung kain. huahuahua!

okekeke, kembali kepada topik asal. jauh bebeno perginya. da sejauh kelantan-afrika selatan dah. hihik~ jap jap japppp! tak ingat lah motif aku tulis entry ni. jap nak pikiaaqqq sat.

5 minit berlalu .........




ahaaa~ da ingat balik! kemain lama aku duk pikiaqq~ lebih kott 5 minit. huh~

k stop main main, ini siriyesss! *macam makhluk kecik 3 ekor yg tomey lagi tiut miut lam wonderpets* aku selalu jek duk tengok kengkawan aku, even strangers (friends kat fb) duk citer sal CINTA! k, ape itu CINTA? korang tahu tak? hah? tak tahuu? kalau tak tahu, korang memang loser lah. tipu jer woh sape yang tak tahu. takkan korang tak sayangkan ALLAH, tuhan korang, n family korang? tu dah dipanggil CINTA tau. cinta kepada ALLAH, family. tp lau cintakan makhluk yang bukan mahram ni pulak peciterrr? ok lah, aku sendiri pon pernah laa kottt cintakan makhluk ALLAH yg bernama lelaki yg bukan mahram ngan aku ni. impossible lah kan kalau korang tak pernah. alaa, kalau betol2 x pernah, 6t korang akan rasa jugak.

kemain nyesal woh bercinta wat masa sekarang ni. caya laa wey. single LAGI BEST lah! duit pon jimat, masa pon x abes, pelajaran pon x terganggu tau. tayah nak gatal2 lah. aku berazam nak idup single mingle not available and jadi howtt g2 yaw. hihik~ 6t umo 23, insya-allah lau ada jodoh baru nak kapel atau kawen terus. muahaha! gile jauh pemikiran. skarang baru 16 kott. hehek~

wooot~ haram lah couple2 ni!

dengan ini, saya sebagai pencadang, ingin menegaskan bahawa single itu lagi best! *nyanyi lagu lagi best sekali lagi*
takde pekdah nyee pon lau korang kapel sekarang ni. ustazah aku cakap, kapel itu HAROMMM!!

ok, terima kasih sudi baca entry merepek macam makcik tua ni yer, lau suka follow me yer. :D

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...