Sunday 24 July 2011

perkara yang tidak penting tapi harus anda tahu

assalamualaikum!

hello hello hello! woah! da seminggu aku x update blog, x on9. kemain lagi rindu nak update blog kesayangan yang mucuk mucuk tomey tomey wangi wangi tiut tiut ni. ngehngehngeh!

act, aku p kolumpo. baru balik je ni. balik2 terus ngadap mende yang dipanggil komputer riba ni. munggung pon x panas lagi duduk atas chair ni. hihik!

ok, tu je laa perkara yang tidak penting tapi harus anda tahu. jangan marah yee. haha!

hish, aku bangang betol lah ngan kepala otak aku ni. time ta boleyy nak on9, kemain lagi idea datang nak update blog. tup tup, duduk je depan laptop, terus blank. sape sape yang nak lepas geram tu, meh sekeh kepala aku ni. meh lepas geram kat aku. aku nak sekeh diri aku sendiri x sampai hati. kesian pulakk. so, nak suruh korang jee laa yang sekeh. muehehe~


otw pegi kolumpo. ade mamat ensem lam kete sebelah. 

1st day kat kl. sape ade gunting? nak gunting mulut munconggg tuu. :P *baju baru tuu* hehe

2nd day. tudung kakak aku yang punyer. kalau korang nmpk, kakak aku ade kat sblh nak menyibok masok gmbr. tapi sayangnye x nampak. muahaha!
haaa, baru nampak muka cik akak kite yang prasan ni. hehe~
gambar aku otw balik klantan x dee la pulakk. x ingat nak snap. aku tido jee memanjang tadi. air liur meleleh mulut menganga masuk lalat 5 ekor daa. (tipu) tak de ciri2 wanita melayu terakhir langsung. haha

k, thnx for reading. (;

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...