Friday 15 July 2011

woaaahhh~ kidding me? O_o

assalamualaikum!

amboi2! eh2, ape yg amboi2 nye? ntah, saje jeeeeeee. huahuahua! memang terkejut gile gile gile gile gile lah. nasib baek x gile. just gile ckit jer. *ape yang aku merepek neh? nak kena tumbokkk kee?*

alololo~
ok, actually, memang terharu sangat sangat rasa cam nak nanges hingus meleleh kuar ikut telinga da neh. nak tahu kenapa? yew laa, aku ni kan blogger baru. x tahu pebende pon lagi pasal blog neh. header pon aku nak  mintak tolong miszfazie si cantek manis semanis kurma ni yang buatkan. tu pon naseb baek lah dye nak tolong buatkan. tapi aku x pikiaqq pon lagi nak header yg camne. blank lah. hurmm. alaa, miszfazie lau saye tak design ta boley? awak terus jee buat. hihik~ *manyak chantek lagi tomey muka aku yang memang cute miut neh* haha!

eh2, aku ta cakap lg kan nape aku terharu sampai nak nanges hingus leleh kuar ikot tlinga tu? aku terharu gile laa weyy sebab skang neh followers aku da genap 10 orang. haaahhhhh? baru 10 orang? alaaa, tu pon nak kecoh ke weyyy? blah laa weyy. orang laen da mencecahh puluh2, ratus2, ribu2, puluh ribu da pon. kau baru 10 orang? mak aiii, kecoh laaa. muhahaha!

ok fine, lantak aku laa nak kecoh ke ape ke. kau jelez pesal? p main jauh2 laa lau jeles. tampar kang. alalalala, jangan laa majok. gurau je. tanpa korang yg view blog aku neh, sape laa aku kan walaupun korang view blog aku just tuk mengutuk. hihik~

terima kaseh bebanyak laa kepada si manis berbaju kurung. sebab dye lah followers yg ke 10. tahniah jugak di ucapkan. hihik~ heyy, saya pon budak baju kurung jugak. saya selalu pakai baju kurung. almaklumlah, saya kan gadis melayu yang x berapa nak terakhir. just gadis melayu yang last jer. muahaha! tak percaya?


haaa, tengok2! sweet kan berbaju kurung macam saya? muahaha!


ok, tu jer luahan hati si gadis yang happy bebeno sekarang ni. thnx for reading uke. :D

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...