Saturday 9 July 2011

excited excited! yeayyy~ akhirnya! :D

assalamualaikum!

terketar ketar tangan aku duk menaip entri untuk pertama kali nya neh. happy + excited gila tahap nak mampos lepas siap blog neh. muahaha! mana tak nya, aku ambek masa empatpulohlapan jam u ollss tuk siapkan blog neh. bukan main lagi aku duk bersengkang mata nak wat blog neh. act, x de laa bersengkang mata sampai x tido. tipu je. aku just nak bagi korang excited macam aku yang memang excited gileeeeeee neh. haha! last2, hape pon tak jadi. tak cantik langsongggg aku punye blog neh. aku nak edit balek. x kiraaaaa! aku punya header tu pon ntah pape. aku maen letak jer toh. x pandai wohh nak buat mende alah ni sume. stress mengalahkan nak exam duk pikiaqq pasal blog semua neh. aku ingat ke senang cam makan nasik jer nak buat mende neh. sekali, hambekkkk kau! gile susah nak buat. alaa, x der laa susah sangat, just susah pening pening lalat jer nak buat. terima kasih manyak la kat kakak aku yang sengal tahap melampau ni. act, dia laa yg ajar aku wat blog neh. lau tak, memang tak jadi hapee pon. dia pon baru jugak wat blog. kitorang still kejakunan lagi dalam dunia blog neh. harap korang sudi2 lah yer follow bloh kitorang and share2 ckit sal blog neh. harap beri tunjuk ajar yer. ce ajar ce ajar~ kita bakorrr sape yg tanak ajar aku. muahaha! kidding. hihik!


ni lah kakak aku dan aku yang jakun tu
k, bye.

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...