Friday 19 August 2011

grrrrrrr~ tampor kang.

assalamualaikum!

grrrrrr. geram ni geram. rasa macam nak makan garam je. grrrr. grrrrrrrrrr. grrrrrrrrrrrrrrrr.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. (grrrrrrrrrrr)

k, motif kau buat grrrrrrrrrr tu nape? nak kena tampor? 

eh, suka hati aku laaa. kau sibuk pehal? grrrrrrrrrrrrrr.

ok2, da mencarut mengarut ni. grrr. =='

sebelum rakyat jelata di kawasan pasir mas ni berbuka puasa tadi. aku salah seorang dari rakyat jelata itu sedang sibuk menahan lapar sambil menaip entry kepada belog aku ni. tiba tibaaaaaaaaaaaaa, "POOOKKK!" serentak dengan bunyi itu, laptop aku ni gelap gelita. 

waaaa, kenapa kenapa? laptop, sampai nya hati kamu mengkhianati aku. tidakkah kamu mengasihani aku kerana sudah lama menghadap wajahmu yang tidak kacak mahupun cantik semata mata untuk menghapdet entry kepada belog kesayangan aku?

aku mencari punca kenapa laptop tiba tiba menjadi gelap gelita. aku berpaling ke belakang dan berkata, "bangang. ops, astaghfirullahalazim." rupa rupanya wayar nya tercabut dari laptop ni umpama malaikat mencabut nyawa kita dan terus kita meninggal dunia. innalillah.......................

aku menyambung balik wayar tu dan buka balik latop jahanam ni. pastu aku bukak balik belog dan fb aku. aku menggeledah belog aku persis gaya seorang seekor pencuri menggeledah untuk mencuri. bukak je, alamakkkkk!

mane belog aku? maneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

ok, entry ni akan bersambung. grrrrrrrrrrrrrrrrr. =='

p/s : ye, saye tahu cerita ni agak kelam kabut dan langsung x lawak dan langsung hampeh dan langsung x sedap dan langsung tak enak dan langsung tidak menyelerakan untuk anda makan. memang laa, sebab aku wat entry ni nak suruh kau bace. kau sibuk nak makan pesal? grrrr. =='

✿❤ Suka? Sila Like okey.. ✿❤

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...